Jom tempah Flight & Hotel dengan Traveloka Sale-abration



Sekarang ni Traveloka tengah mengadakan sale-abration iaitu tempahan online flight & hotel dengan menawarkan diskaun yang hebat bermula dari 10-31 Mac 2017 ini, kalau korang sedang merancang percutian bersama keluarga boleh la menempah flight & hotel di dalam satu laman web Traveloka yang sama. 

i pernah membuat tempahan hotel dan flight melalui aplikasi Traveloka dengan memilih untuk menaiki FireFly ke Penang hari itu. Kalau korang pernah baca entry aku yang lepas, antara tempahan yang murah yang aku dapat menerusi Traveloka. Di Traveloka juga boleh membuat perbandingan harga mengikut bajet korang.

Traveloka Sale-Abration

Jom tempah Flight & Hotel dengan Traveloka Sale-abration

Mengenai Traveloka 
Kalau korang yang tak pernah dengar & baru dengar pasal Traveloka ni adalah satu aplikasi atau laman web carian untuk tawaran penerbangan & tempahan hotel yang terbaik dalam satu platfom yang sama. Faham tak? tak faham! Ok, macam ni, korang boleh book flight & hotel di dalam satu laman web yg sama di Traveloka, yang paling best Traveloka akan menunjukkan harga jujur yang sebenar, tiada caj tersembunyi. What u see, what u get.

contoh : kalau total hotel itu RM265, RM265 la uolls kena bayar, takde sorok-sorok extra caj ke haper, macam laman web yang lain, bila kita klik hotel tu, harga yang di paparkan bukan harga bersih, last capter baru plus segala tok nenek caj, betul tak?

Penawaran penerbangan
Traveloka akan bandingkan tawaran penerbangan merentasi pelbagai syarikat penerbangan & uolls boleh buat perbandingan harga samada destinasi domestik atau antarabangsa. Tawaran serendah RM40 ke destinasi domestik & di bawah RM100 ke destinasi antarabangsa. 

Tawaran hotel
Tawaran hotel Traveloka sahaja lebih 100 eksklusif hotel untuk destinasi ke seluruh Asia Tenggara. Hotel partner ini telah di pilih dengan teliti berdasarkan types of travel purpose, whether for shopping, melawat bandar-bandar yang kaya dengan budaya & warisan, santai di tepi pantai dan banyak lagi bagi memastikan penginapan yang hebat untuk percutian korang.

Jom tempah Flight & Hotel dengan Traveloka Sale-abration

Ada banyak lagi diskaun yang di tawarkan oleh Traveloka. So, kalau korang merancang percutian dalam masa terdekat ini, jadikan Traveloka sebagai salah satu travel planner untuk memudahkan percutian korang.  Boleh terus ke laman web Traveloka atau Klik banner untuk maklumat lanjut.

Booking sekarang dan rancang percutian anda dengan Traveloka.

Selamat bercuti.


4 Komentar untuk "Jom tempah Flight & Hotel dengan Traveloka Sale-abration "

Sebarang bentuk komen yang tidak berhemah adalah tanggungjawab anda. Komen yang baik inspirasi blog ini.

Terima kasih atas komen anda.

Back To Top