I'm The birthday Boy - Turn 5th



 birthday boy 

Hari ni genap umur Azreq 5 tahun. Kejap je masa berlalu, dah besor anak bujang tu. Tahun ni takde hadiah..hahah Tahun ni birthday boy nak sambut birthday dengan kawan-kawan kat sekolah. Hadiahkan kek Ultraman cukup lah, gigih la mama pi cari orang yang pandai buat kek. Kan aku dah kata kalau bab bakery jangan mimpi aku nak buat. TAK MINAT !! tak hingin.

Lepas tu gigih jugak lah la DIY Goodie bag birthday party untuk kawan-kawan Azreq. Azreq memang suka kartun Ultraman, bila anak dah suka aku sanggup pergi cari apa yang anak suka. Carilah belon Ultraman sampai jumpa. Nak tau aku beli kat mana belon Ultraman, boleh baca KAT SINI. Biar la keluar modal sikit untuk mengembirakan hati anak. Duit boleh dicari kebahagiaan kegembiraan anak tak semudah nak dapat. 

 
Manja sangat dengan atok. Doakan atok sihat selalu.

Atok dengan Azreq memang kamcing, apa yang cucu nak makan sanggup pergi cari. Biasalah cucu sulung kan. Kalau cucu tu suka makan burger Ramly, nak yang Ramly punya. Burger cap Bedah, cap Arab ke, tak layan. Sanggup pergi cari sampai ke Giant. Ada satu hari tu, aku dah siap masak breakfast pagi. Lepas tu rasa sunyi je rumah, aku tengok motor atok takde. Gi kedai kot. Tak lama tu atok balik. eh, budak demok ni ikut atok keee. Azreq masuk rumah berlari ke dapur
'Mama, Azreq dah makan roti canai dengan atok kat kedai mamak'
aku cakap 'haaa apa, mama dah masak'
aku kejar geletek2 dia, badan dah lah sedap2 peluk. aku cubit-cubit tetek dia yang bambam itu. Rupanya dak demok tu mengeteh kat kedai mamak dengan atok. Sekali 2 keping roti canai dia hentam.

  Selamat Hari Lahir Azreeq Sufi, Semoga menjadi anak yang soleh, anak berjaya dunia dan akhirat. abah, mama, Fina semua sayang Azreq. Hug ketat2, with Luv u muahhhh! Fina tersepit situ.
*Besor ye lengan mama, tumbok kang! k bai

Sembang nanti Azreq sambut birthday at school.



-zie-
4 Komentar untuk "I'm The birthday Boy - Turn 5th"

happy bufday ajiq..
auntie Nora (danish) pray for ur excellent healthy, menjadi anak soleh yg mendoakan ibu bapa, berjaya dunia akhirat k! kalau dtg office mama arini,auntie Nora boleh lanje2..ni tak datang pula(phewww selamat), dgn mama2 ko skali cuti...hhahaha..HAPPY BUFDAY DUHAI ANAK!!

happy besday Azreq !!! moga membesar dengan sehat dan kuat...jadi anak soleh dan berjaya dunia akhirat...tak sabo aunty nak tengok kek otomen dia :)

tq untie a.k.a nenek..
nak bg hadiah pass kat mama pun bolh..xde hal senin pun boleh
hahaa

tq..kak mel..
kek otomen in the house..

Sebarang bentuk komen yang tidak berhemah adalah tanggungjawab anda. Komen yang baik inspirasi blog ini.

Terima kasih atas komen anda.

Back To Top