Jus Alkurma Ajwa Milkbooster terbaik



Seperti yang kita tahu kurma adalah makanan sunnah nabi yang terbaik

Berbalik kepada makanan sunnah nabi, kurma ajwa merupakan jenis kurma yang paling tinggi nutrisinya dan nilai perubatan yang paling tinggi. Kalau korang nak tahu, harga kurma ajwa labih mahal berbanding kurma yang lain sehingga boleh mencecah RM150 untuk 1 kilogram..haaa mahal kan! aku pun baru tahu.

Sabda Rasullullah SAW : " Barangsiapa yang makan beberapa kurma ajwa di setiap pagi hari, maka racun dan sihir tidak akan mendatangkan mudharat kepadanya pada hari itu " (Riwayat Al-Bukhari)

Kurma ajwa ni juga telah di patternkan dalam bentuk jus minuman supaya lebih senang untuk di bawa dan sebagai gantian minuman sejuk. Jus Alkurma ini 100% diperbuat daripada ekstrak kurma ajwa dan tiada campuran air gula dan bahan pengawet. Rasa ye manis-manis kurma dan sedap.

jus alkurma ajwa

Trendy sekarang ramai ibu yang menyusu berlumba-lumba mencari makanan milk booster atau penggalak susu ibu bagi penghasilan susu ibu yang berkualiti untuk bayi mereka. Bagai cendawan tumbuh produk milk booster yang di jual di pasaran dengan tujuan dan misi yang sama untuk penghasilan susu ibu yang banyak.

"Jus-Alkurma-Ajwa.jpg"

Persoalannya disini adakah Jus Al-kurma ajwa produk milk booster penggalak susu ibu?

Ibu-ibu yang menyusu kena faham situasi ini, penghasilan susu ibu berkait rapat dengan otak kita. Kalau ibu menyusu stress 'susu tak keluar, susu tak banyak, anak tak kenyang menyusu' Stress juga boleh menjadi salah satu penyebab kurang ye penghasilan susu ibu, produk milk booster Alkurma ini sebagai bahan tambahan dan membantu penghasilan susu ibu yang berkualiti. 

Jadi, jangan berharap produk milk booster 100% tanpa usaha. Produk hanya membantu membanyakkan susu ibu secara automatik DAN Al-kurma di sini membantu ibu-ibu untuk menghasilkan susu ibu yang banyak. Makanan yang berkhasiat juga membantu penghasilan susu ibu. Banyakkan berdoa kepada Allah S.W.T supaya memberi rezeki menyusu dengan susu yang melimpah ruah kepada anak.

Antara khasiat jus Alkurma :
  • Menyuburkan rahim 
  • Mengatasi masalah sembelit terutamanya ketika berpantang
  • Mengatasi masalah HB low ketika hamil
  • Meningkatkan penghasilan susu ibu yang berkualiti (Milk Booster)
  • Membekalkan khasiat yang tinggi semasa kehamilan 
  • Mengatasi masalah alahan teruk.
  • Membekalkan tenaga & memudahkan proses bersalin
  • Mencerdaskan minda untuk bayi
  • Menurunkan bacaan demam kuning melalui penyusuan
 Alkurma juga sesuai untuk ibu mengandung > ibu menyusu > iQ kanak-kanak

"Jus-Alkurma-Ajwa.jpg"

"Jus-Alkurma-Ajwa.jpg"

"Jus-Alkurma-Ajwa.jpg"
Ada beberapa testimoni ibu-ibu yang berjaya penghasilan susu dengan banyak

"Jus-Alkurma-Ajwa.jpg"

"Jus-Alkurma-Ajwa.jpg"

"Jus-Alkurma-Ajwa.jpg"


Cara pengambilan jus Alkurma 
* Boleh diminum terus atau dicampur dengan air
* Selepas penutup botol di buka boleh di simpan dalam peti sejuk, supaya lebih tahan lama
* Rasa ye manis-manis kurma dan kandungan pekat
* 1 botol 20ml, 100% kurma ajwa
* Boleh diminum bila2 masa, paling bagus diambil pada waktu pagi.

Pada yang tak suka makan buah kurma, korang patut cuba Jus Alkurma ni, mana tahu tiba-tiba boleh jatuh hati

Harga berapa?
Jus alkurma didatangkan dengan :
* 3 botol (pack percubaan) RM 65
* 6 botol (pack ekonomi) RM 110
* 12 botol (pack jimat ) RM 190
>> Harga termasuk postage



1 Komentar untuk "Jus Alkurma Ajwa Milkbooster terbaik"

Memang betul dear, kurma ajwa di Madinah dan Makkah sendiri jual memang antara yang termahal...sebab julia pernah mengikuti trip umrah satu family...mmg rasa kurma ajwa lebih sedap dan sangat menarik rupanya...bagus lah sekarang lebih mudah diadun dalam bentuk botol jadi penggalak susu ibu...alhamdulilah.

Sebarang bentuk komen yang tidak berhemah adalah tanggungjawab anda. Komen yang baik inspirasi blog ini.

Terima kasih atas komen anda.

Back To Top