Merdeka ! Merdeka ! Lazada blogger contest



Merdeka ! Merdeka !

Tiap kali tibanya 31 Ogos pastinya ingatan berputar kepada pengorbanan orang dahulu yg berjuang memerdekakan tanah air dari penjajah. Sebagai generasi baharu dah pastinya kita berbangga dengan apa yg telah dilalui oleh negara kita sejak dahulu.

Walaupun dilanda pelbagai masalah, ini tidak menjadi penghalang menjadikan Malaysia unik di mata dunia, tak mematahkan semangat untuk cintakan negara. Tema kemerdekaan tahun 2017 - Negaraku Sehati Sejiwa menunjukkan betapa pentingnya rakyat di negara ni yg berbilang kaum, saling hormat menghormati, budaya, bangsa, agama, bersatu padu untuk masa depan yg lebih gemilang. Sentiasa bermuafakat demi kemakmuran negara.

Saya bangga menjadi anak Malaysia !!
syukur sangat2 sebab lahir di bumi Malaysia, lahir selepas kemerdekaan dan lahir sebagai seorang muslim.

Merdeka ! Merdeka ! Lazada blogger contest
klik banner

Sempena Hari Kemerdekaan ini,  Lazada tidak ketinggalan mengadakan sale Merdeka dan blogger contest. klik banner untuk more info.

Merdeka ! MERDEKA ! Sale.. Nikmati yang terbaik, produk yg terkini dan paling popular yg di jual LAZADA online (http://www.lazada.com.my/merdeka-sale/)  25 Ogos hingga 31 Ogos 2017

di Merdeka sale menawarkan kadar diskaun sehingga 80% termasuk tawaran 'buy 1 free 1' tawaran 'combo deals' dan 'buy more save more' .. wowww gilang kentang.. semasa Merdeka sale ni, boleh menemui pelbagai produk termasuk telefon bimbit & tablet, fesyen lelaki & wanita, jam tangan, peralatan rumah, kesihatan & kecantikan dan banyak lagi.

A smartphone user? boleh install aplikasi Lazada di phone untuk mendapat tawaran eksklusif dan diskaun kod wowwwww Apa tunggu lagi? mark date di dalam kalender supaya tidak terlepas produk-produk hebat ini, tawaran eksklusif dan banyak lagi di Lazada Malaysia.

Before ni terbiasa dengan local brand Pensonic

Pensonic Rice cooker - klik sini
Senang pakai rice cooker macam ni, tutup dia tak hilang ke mana2.. cari periuk nasi jenis yg tutup melekat macam ni. Masak nasi pun senang, tinggal je dah siap masak nasi.

Pensonic Instant Water Heater - Klik sini
Memang sesuai dengan water heater ni.. pagi2 mandi sejuk

Sebelum terlupa... Korang jangan lupa.. Merdeka Sale di LAZADA online.. 25-31 Ogos 2017

4 Komentar untuk "Merdeka ! Merdeka ! Lazada blogger contest"

perghh, nak join! tapi sibuk buat entry lain...huaaaaa

menarik ni. tapi tak mampu nak buat cam dulu
all the best ye
kalau ada rezeki tak ke mana =)

Sebarang bentuk komen yang tidak berhemah adalah tanggungjawab anda. Komen yang baik inspirasi blog ini.

Terima kasih atas komen anda.

Back To Top