Hilangkan kesan double tape kat dinding



Orang pompuan ni kalau tak menghias memang tak sah.. takde keje cari keje.. 
Kadang2 tu frame beli lama dah, tapi tak gantung sampai berbulan2.. Kita ni ada benda yg kena tunggu laki buat.. kalau aku tahu mendrill.. dah lama drill sendiri..

Dinding rumah ni dinding konkrik.. memang payah nak tembus..  
Kalau takat pakai drill kecik.. memang patah mata drill tu..kena pakai drill besar sikit.. baru boleh tembus.. Ketuk pakai paku dinding pun sama gak.. paku tu yg bengkok. Kalau takat beli paku express yg kat DIY tu.. jangan mimpi la.. baik lupakan.. buat sakit hati je. Lepas tu buruk dinding sopak sana sini. Dah rupa lopak air.

Ada hari tu minta tolong en.somi gantungkan frame canvas ni.. frame canvas ni ringan je.. gantung pakai paku pun boleh.. tapi pakai paku dinding pun bengkok acanerrrrr..

Dah bini asik bising patpoloh jam 'bila nak gantung frame.. bila nak gantung frame.. '
Balik dari keje aku nengok dah tergantung frame canvas aku.. Elok duduk diam melekat kat dinding tu.

'ma.. frame mama dah gantung'

Aku pun belek2 frame canvas aku ni.. laaaa pakai double tape je keeeee..

Tak sampai sebulan frame canvas aku jatuh.. nasib tak patah tau.. frame canvas ni dah la kayu je..
yg kelakar tu.. aku tengah masak kat dapur.. si Azeq belari ke dapur.. dia cakap ada hantu frame bahaha sebab frame tu jatuh di cakap ada hantu.. kalau pintu terbukak sendiri.. hantu pintu la ..bahaha

Hilangkan kesan double tape kat dinding

ni jadilah kesan double tape melekat kat dinding.. comot dan buruk tau.. ni sape yg nak sental ni... dah berbulan kesan double tape ni memburukkan pandangan.. malam tadi paksa diri jugak nak menyental. Walaupun dalam hati malasssssnya ya rabbi.. tuhan je tahu tahap kemalasan nak menyental .. tau.. tau..

Hilangkan kesan double tape kat dinding
 sambil menyental mulut tu membebel la..

Hilangkan kesan double tape kat dinding

Cara nak hilangkan kesan double tape.. aku pakai wet tisu dengan kad.. Mula2 tenyeh dengan wet tisu, lepas tu gosok dengan kad, kad ni aku amik kad yg tak guna.. Dalam purse aku tu ada bermacam2 kad, asal orang jek sikit terus jadi member. Kadang2 tu tah bila masa aku jadi member pun taktauuuu.

Setelah berhempas pulas di tambah peluh jantan keluar.. inilah hasilnya 

Hilangkan kesan double tape kat dinding
budak ni sibok nak jadi model.. nah ambik la

Hilangkan kesan double tape kat dinding
ini pun sama.. pantang kalau abang dia sorang amik gambor.. dia pun nak jugak

Bersih dah dinding aku..
Penat jugak nak membersihkan kesan double tape.. tobat taknak lekat double tape dah.. Kadang orang laki ni fikir senang.. pakai double tape tampal.. lepas tu dah buat sorok tangan.. yg membersihkan kita jugak.. Tak marah pun.. kang marah langsung taknak gantung frame canvas aku ni..

Ni tengah fikir macam mana nak gantung frame canvas aku ni.. masalah beso ni.. sebab takde drill yg sesuai.. ada pon drill yg kecik.. kalau beli satu lagi, nak buat pe drill sampai dua, nak rebus buat sup.. tu frame yg sebelah tengah tunggu masa nak jatuh.. nasib badan !!


-zie-
9 Komentar untuk "Hilangkan kesan double tape kat dinding"

sama le sambil nyetai bebel hehe

pakai kad dan wet tissue pun boleh hilang

terbaik

lepas ni tak buang kad lagi dah

Rumah Siqah pun sama jugak. Baru sebulan gantung gambar kanvas, dah tercabut. Nak kena hilangkan kesan double tape yang malasnya la hai. Tapi kena buat jugak kan. Hihi

Alhamdulillah. Hilang gak kesan tu akhirnya..


Jemput baca 4 vitamin bantu kecutkan cyst ibu hamil

kalau akk..tanje i tu settle kan semua... i bagi arahan je..he's very details. tanya je la nak apa? semua tools dia ada.ruler pjg.. kayu besi? drill nak mata apa?? smua mata dia apa.. skru pun.. nampak kedai hardware dia sggah..ada je mende dia bawa balik. kapak je belum beli lagi? hahhahahha.

Tips menarik.. LZ tak tahu pun sebelum ni..
Hasilnya memang bersih takde kesan langsung..

haha..adoi lawak je hantu frame.tu frame kalimah 'Allah', Inshaallah hantu x berani

Hah ! tips yag bagus.. Sesuai sgt untuk mummy yang baru pindah rumah. Nak bersihkan rumah sewa yang mummy duduk sebelum ni.. hehhe

lama dah cari
akhirnya jumpa cara penyelesaian
😍

Sebarang bentuk komen yang tidak berhemah adalah tanggungjawab anda. Komen yang baik inspirasi blog ini.

Terima kasih atas komen anda.

Back To Top