Idea hadiah istimewa buat tersayang - Printcious kan ada!



Idea hadiah istimewa buat tersayang | Bila masuk bulan April i dah pening, sebab ramai family member birthday bash in April. Mesti korang pun tercari-cari hadiah yang special buat tersayang. boring la asyik bagi bunga, coklat. kak Gee suka customize sendiri untuk dijadikan birthday gifts. Sehingga la baru-baru ni i terjumpa satu laman web yang boleh kita create sendiri untuk dijadikan hadiah peribadi 'personalized gifts ideas' iaitu hanya di Printcious.

Idea hadiah istimewa buat tersayang - Printcious kan ada!


Tak pernah dengar Printcious?
meh i explain sikit Printcious ni satu laman web e-dagang yang mengkhususkan idea hadiah istimewa dimana sesiapa boleh merancang hadiah mereka sendiri secara online dengan mudah. Ia bukan hanya hadiah sahaja tetapi hadiah yang di reka khas dari hati dengan sentuhan peribadi untuk yang tersayang atau boleh jadikan untuk diri sendiri. Bila ada sentuhan sendiri, hadiah murah pun jadi mahal. Sungguh !!


Apa yang best di Princious kita boleh design sendiri hadiah ikut citarasa seperti letak nama/gambar/tulisan. Rasanya lagi beharga kalau kita design sendiri hadiah untuk orang tersayang. Orang kata, hadiah itu lebih bermakna dan mempunyai sentimentel value di situ. Memang seronok kalau dapat reka sendiri corak atau design kat sini.

Tak faham?? senang citer macam ni la, korang reka sendiri hadiah dengan idea korang sendiri.. no ciplak.. no tiru-tiru .. this is from heart for your loves one.. arrrrr gitew.. kalau rasa susah nak customize beli siap pun boleh... takde hal la. 


Pelbagai pilihan idea hadiah peribadi 

Sempena hari-hari bahagia seperti hari ibu, hari anniversary, hari lahir yang di sambut setiap tahun, mesti kita nak buat sesuatu kelainan. Sesuatu yang boleh di simpan sebagai kenangan indah. Di sini kita boleh merekacipta atau personalized gifts idea dengan mencoret kata-kata indah, ataupun meletakkan foto potret. Dan yang paling best ialah harga yang berpatutan seiring dengan kualiti hasil produk yang sangat bagus.

Di sini, kak gee nak share dengan korang di Printcious mempunyai pelbagai pilihan idea hadiah peribadi seperti t-shirt, ceramic tile, canvas, magic mug, cushion dan macam-macam lagi. Paling best hadiah-hadiah ni semua sesuai dijadikan hadiah perkahwinan, majlis graduasi, corporate event dan tidak tertumpu pada sesuatu kumpulan jantina.

Jom tengok apa yang ada di Printcious

Idea hadiah istimewa buat tersayang - Printcious kan ada!

Ini di antara pelbagai pilihan idea birthday gifts :-

* Create your Graphic Tee
* Create your color mug
* Create your magic mug
* Create your cushion
* Create your canvas
* Create your Ceramic Tile
* Create your Puzzle
* Create your Throw Pillow
* Create your mousepads
* Create your tote bags
* Create your photo rocks
* Create your Luggage Tags

wowwwww ini memang hebat. Banyak pilihan idea hadiah yang boleh personalised gifts. Antara yang menarik minat kak gee seperti :-

1. Throw pillow

Idea hadiah istimewa buat tersayang - Printcious kan ada!

Salah satu penyeri rumah adalah dengan perhiasan throw pillow. Bantal yang bersesuaian dengan konsep rumah akan memberi ruang nampak kemas dan mahal. Di Printcious amat menitik beratkan kualiti kain dan kekemasan. i berminat sangat dengan throw pillow sebab kat rumah i bertukar-tukar sarung bantal.

Idea hadiah istimewa buat tersayang - Printcious kan ada!

Antara kelebihan throw pillow adalah :
1. Sarung bantal ni boleh di cetak di kedua-dua bahagian permukaan dengan menggunakan teknik sublimation yang membuatkan bantal tersebut nampak kemas dan mahal.
2. Sarung bantal ni direka khas tahan lasak dan senang dicuci. 
3. Disertakan dengan microfiber cushion yang lembut dan selesa, so korang tak payah susah-susah cari cushion sebab dah include sekali 


2. Ceramic tile

Idea hadiah istimewa buat tersayang - Printcious kan ada!


Ceramic tile sesuatu idea baru yang sesuai dijadikan hadiah untuk kenang-kenangan. Ceramic tile dari Printcious diperbuat dari bahan berkualiti, dijamin tahan lasak dan terdapat dalam dua saiz. Pemilihan ceramic tile bagi menggantikan frame gambar akan memberi inspirasi gaya moden dan minimalis.

Idea hadiah istimewa buat tersayang - Printcious kan ada!


Antara kelebihan ceramic tile adalah :
1. Permukaan ceramic tile menggunakan vibrant printing iaitu percetakan sublimation yang tahan lasak.
2. Senang dibersihkan hanya dengan menggunakan kain basah
3. Ceramic tile ini disertakan dengan stand.


Cara membuat personalized gifts di Printcious

Cara membuat pesanan adalah sangat simple dan mudah. Firstly, kena ada akaun Printcious dan daftar adalah percuma. Boleh sign up dengan mengunakan akaun facebook atau sign up macam biasa. Kemudian boleh membuat pilihan tempahan dengan mengikuti langkah yang seterusnya sehingga ke peringkat bayaran.

Idea hadiah istimewa buat tersayang - Printcious kan ada!

Cara membuat pembelian di Printcious

1. Login akaun - Printcious Website
2. Pilih product
3. Muat naik gambar / design
4. Tambah text
5. place order
6. Tunggu barang sampai hep..hepp horeyyyyy


Buat tempahan sekarang!!

Macam yang i cakap mula-mula tadi, adik i pun lahir di bulan April. Now, tak payah nak pening-pening fikir sebab Printcious kan ada!! i dah create satu design throw pillow yang special untuk birthday gifts dia yang ada nama dan photo. eeeee tak sabar rasanya tunggu barang sampai sebab mesti cute kan. shutttttt ini rahsia, jangan bagi tahu dia yang kak gee nak buat delivery surprise untuk dia. 

Idea hadiah istimewa buat tersayang - Printcious kan ada!


Idea hadiah istimewa buat tersayang - Printcious kan ada!

Cara pembayaran ?

Proses terakhir adalah proceed add to cart. Hadiah korang ready untuk di proses selepas pembayaran di buat. Korang boleh membuat pilihan pembayaran melalui cash deposit / online banking / debit atau credit card melalui dengan mana-mana bank yang tersenarai di bawah. Mudahkan !! 

SAYA SUKA - DIY Birthday gifts dengan Printcious

Senang je kan nak create hadiah di Printcious. yang pasti semua barang-barang yang di jual di Printcious berkualiti dan sesuai dijadikan hadiah istimewa untuk orang tersayang. Step yang sangat mudah dan jimat masa. 

Apa yang korang tunggu lagi? Go and personalised gifts for your loves one. Walaupun birthday kak gee dah lepas, jangan lupa hadiahkan kak gee satu.. 

"if you are looking for the best button batch for university, don't forget to contact them. Or if you have any upcoming event and would like to impress your guest, event photo booth is your best entertainment"


Lawati Princious di : 

Website - Printcious

Instagram - https://instagram/princious






Tag : Gaya Hidup
3 Komentar untuk "Idea hadiah istimewa buat tersayang - Printcious kan ada! "

hai ain datang singgah sini dan follow awak. salam perkenalan :)
sincerely , farahain zfa

Masih belum berkesempatan order gift di Printcious walau tangan ni gatal nak order..
Bertabahlah, hehehe

Menarik jugakkan.... tapi tulah bila time nak cari hadiah lupa pulak pasal ni.

Sebarang bentuk komen yang tidak berhemah adalah tanggungjawab anda. Komen yang baik inspirasi blog ini.

Terima kasih atas komen anda.

Back To Top