BIOCHO Pomade Herba untuk penjagaan rambut.



Assalamulaikum


BIOCHO Pomade Herba untuk penjagaan rambut | Percaya tak wanita berhijab memakai tudung lebih dari 10 jam sehari (minima 10 jam kadang-kadang sebenarnya maybe sampai 12 jam) sebenarnya mesti akan ada rasa tidak selesa, kulit sensitif, gatal kulit kepala terutamanya pada yang banyak buat kerja luar macam kena jumpa client, tempat yang takde air cond, kena buat site visit dekat tempat panas-panas. Kan? Macam illos yang kerja all the time dalam air cond takde la rasa seksa sangat. Bayangkan macam mana rambut tertutup berkuap dalam kain tudung berpengap lebih-lebih lagi dalam cuaca panas sekarang. Mula la rasa nak hangin je kan. 

Pomade Herba untuk penjagaan rambut.

So, disebabkan iolls pakai tudung lebih kurang 10-12 jam, maka iolls sangat mementingkan penjagaan rambut dan kulit kepala yang sihat, tidak berminyak dan paling penting tak gatal. Macam-macam jenis produk iolls dah guna unutk memastikan keselesaan kulit kepala dan rambut dari yang murah sampai la yang ke mahal tapi takde satu pun yang memuaskan hati sampailah di perkenalkan dengan Herbal-Pomade Hair Care dari RenoSkin International Sdn Bhd. Jangan ingat lelaki je nak jaga rambut, perempuan pun boleh pakai Pomade tauuuuuuu

Paling best pengasas produk memang dalam bidang Kimia dari UMP (penghasilan produk) haahhh bukan calang-calang orang founder dia. So, korang tak perlu ragu-ragu nak guna.

Jenis-jenis Pomade


Pomade Herba untuk penjagaan rambut.

So, untuk pengetahuan korang, ada beberapa jenis Pomade di pasaran dan tak semua Pomade ini sesuai dengan kulit kita atas sebab kandungan bahan itu sendiri. Antaranya :

  1. Pomade Gel
  2. Pomade Orthodox (berasaskan Air)
  3. Pomade Unoryhodox (berasaskan Air)
  4. Pomade Minyak
TAPI...

BIOCHO-Herbal Pomade sangat berbeza dengan pengurusan rambut konversional yang lain kerana ianya gabungan herba yang terpilih yang berasaskan Minyak. Diperkayakan dengan minyak terbaik iaitu Produk Organik 100% semulajadi. Mempunyai kandungan bahan yang sangat luar biasa iaitu Natures, Minyak Argan, Minyak Zaitun Extra Virgin, Minyak Kelapa Dara, Ekstrak Rosemary dan Ekstrak Lavender. Perumusan penjagaan rambut khas yang melindungi dan menyuburkan rambut yang unik tidak berminyak, mudah stylable & Re-Styleable, non-tacky dan yang paling penting mudah di cuci. 

Dengan isipadu sebanyak 50gm sebotol, Herbal Pomade ni bersaiz kecil, boleh dibawa kemana sahaja dan penggunaan sebotol boleh tahan sehingga 4 bulan dengan 2 kali penggunaan. So, sangat jimat. Best kan? 



Pomade Herba untuk penjagaan rambut.

Pomade Herba untuk penjagaan rambut.

Pomade Herba untuk penjagaan rambut.

Kelebihan BIOCHO HERBAL POMADE

Mudah dicuci

  • Kebiasaan akan mengambil masa untuk mencuci rambut berkali-kali. Herbal-Pomade dirumus khas untuk menjaga kulit kepala dan rambut. Paling best sangat mudah dibersihkan dengan ONE-WASH  

Minyak Argan 

  • Minyak Argan kaya dengan nutrien termasuk asid lemak & vitamin E. Terbukti dengan minyak argan menjadikan rambut lebih sihat, lembut, bersinar, dan membantu mengurangkan keradangan kulit dan mencegah kekeringan.

Rosemary Oil

  • Minyak Rosemary kaya dengan aktiviti antioksidan yang tinggi hasil daripada unsur-unsur kimia termasuk Karnosol, Asid Karnosa, Asid Ursolik, Asid Rosmarinic dan Asid Caffeic. Rosemary bertindak menggalakkan pertumbuhan rambut kerana fungsinya sebagai Anti-Dihydrotestosterone semulajadi (DHT) dan ejen semulajadi anti keguguran rambut.

Minyak Zaitun Tulen (Virgin Olive Oil)

  • Minyak Zaitun Tulen mengurangkan masalah rambut bercabang, kerinting dan menguatkan rambut dari akar ke hujung rambut. Melindungi rambut dari sinar UV, mengawal keguguran rambut serta fungsi perapi semulajadi rambut.
Minyak Kelapa Dara (Pure Coconut Oil)
  • Mampu menjadikan rambut lebih tebal dan bersinar, melindungi rambut daripada kehilangan protien, bertindak sebagai anti kelemumur, meningkatkan kesihatan kulit kepala, mengawal jangkitan & kulat dan menyokong pertumbuhan rambut

Pomade Herba untuk penjagaan rambut.

Antara manfaat dari penggunaan Herbal-Pomade yang telah dibuktikan secara klinikal :

✅ Mengurangkan masalah rambut bercabang & keguguran rambut
✅ Meningkatkan ketebalan rambut
✅ Mudah dicuci hanya dengan one-wash
✅ Menggalakan pertumbuhan rambut baru yang sihat 
✅ Non-tacky 
✅ Mudah untuk mengayakan rambut 
stylable & Re-Styleable.
✅ BEBAS dari parabens dan bahan kimia.

✅ Sesuai untuk kulit sensitif


Arahan penggunaan : 
Sesuai untuk kulit kulit kepala dan rambut. Sesuai untuk digunakan ketika rambut lembab. Cara guna, ambil sedikit Herbal-Pomade dan letak di tapak tangan, kemudian sapu dengan perlahan ke rambut

HARGA: RM 45 (SS - RM 49)



Pomade Herba untuk penjagaan rambut.

Pembelian atau pendaftaran untuk menjadi pengedar boleh terus Whatssap ke link Whatsapp_60164907155 dan juga boleh terus shopping online di Shopee di Link RenoSkin_Malaysia

WEBSITE 

FACEBOOK

TELEFON
Tel : 016-490 7155

Tag : Gaya Hidup
2 Komentar untuk "BIOCHO Pomade Herba untuk penjagaan rambut."

wah best ni... mesti dapatkan 1.. kadang-kadang rambut gugur ni susah..macam-macam shampoo cuba.. jum baca https://misseffah-ara.blogspot.com/2019/07/siapakah-aku-nortaqifa-abd-shaidi.html nak minta tolong nilai.

Salam perkenalan dari Syaza. Syaza singgah yea. follower #350

Sebarang bentuk komen yang tidak berhemah adalah tanggungjawab anda. Komen yang baik inspirasi blog ini.

Terima kasih atas komen anda.

Back To Top