Makan dalam dulang di The Rack Boutique & Cafe, Selayang



haiii.. uollss.. 
fuhh fuhhh dah besawang book ni.
Ada yang rindu takkkkkk. Lama tak membebel kat sini. Selalu membebel kat rumah jeee sampai berbuih mulut. Lately ni busy laaaa. Tahap letih tu macam nak baring lantai taknak buat apa-apa.

Makan dalam dulang di The Rack Boutique Cafe Selayang ni dah lama pergi, time aku tengah mengandung 4 bulan. Dari Arep dalam perut sampai Arep dah lahir, dah setahun pun budak itu baru nak up citer makan dalam dulang. Time ni aku baru ada selera makan after mabuk todi yang amat dasyat. Aku pernah pergi Dulang Cafe cawangan yg kat Setapak tu tapi tak berapa best macam kat Selayang. Food kat Selayang lagi presentable & sedap. Biasalah chef lain-lain kan, that why chef yg masak sedap ni simpan ketat-ketat. Lagi pun, kat Selayang ada jual kek, tempat pun best & besar dari Setapak. 


Bab order mengorder aku serah kat tok laki. Laki aku macam pelik, memang kebiasaan bab order aku yang kongker. Kali ni lain, di sebabkan aku tengah mabuk todi. Aku kata pilih je la mana-mana asal apa yg aku makan tak keluar balik. Bukan takat tengok makanan je nak muntah, tengok menu pun nak muntah.

Kitorang amik set yang ada ramen. 
I tell u arrrr, sedulang set macam ni enough untuk 4 beranak.


Ajid dan burger berpisah tiada.
Sedap burger dia. 



Muka mak buyong tak berapa ada mood. Hajat hati nak makan sampai kenyang, tak sampai kenyang dah terbelahak balik hadoiiii laaaaaaaa. Mengandung kali ni memang menduga betul.


Bab harga korang tengok la web dia sendiri. Takde mood nak search. Harga resonable la. 

The Rack Boutique & Cafe, Selayang.
1, Jalan Os 1/4, 
One Selayang, 68100 Batu Caves, Selangor
Tag : Food
7 Komentar untuk "Makan dalam dulang di The Rack Boutique & Cafe, Selayang"

Welcome back haha...
Nampak macam sedap food dia, boleh terjah nanti

creative org2 sekarang ni dlm hal cipta menu kan. nak attract customers.

ni dah sihat bolehla repeat lagi Zie. hehe. nampak sedap yang ada ramen tu

Dok ushar menu2 dekat sini bertahun lamanya tp tak terorder2 lagi. Haha. Kena cuba juga nanti ni. set dulang dia nampak menarik.

Besar portion nya. Confirm kenyang.

wow. mengancam betul set-set dulangnya yer.terliur tengok.

Sebarang bentuk komen yang tidak berhemah adalah tanggungjawab anda. Komen yang baik inspirasi blog ini.

Terima kasih atas komen anda.

Back To Top