Kasut MediFeet di Wangsa Maju



Baru-baru ada pameran kasut MediFeet kat area lobi. Aku and the geng pun laju-laju pergi bukan jauh pun kat belakang office, ikut pintu doremon dah sampai. Ingat ada banyak pilihan dan boleh la cuci mata kot-kot ada yang berkenan ke. Sekali rupanya dia bawak sample kasut MediFeet. 

Mereka memprosikan Cawangan baru di Wangsa maju kat seksyen 5, wangsa maju. Dekat dengan sekolah, nama sekolah tak ingat. So, orang area wangsa maju tak payah pergi jauh-jauh nak ke Shah Alam, MediFeet ada di Wangsa Maju.

No. 20, Jalan Wangsa Delima 6 (1/27F)
Pusat Bandar Wangsa Maju,
53300 Kuala Lumpur.

Saya pernah cerita kasut MediFeet ini di entry sebelum ini. Pengalaman memakai kasut MediFeet sangat memuaskan. Walaupun harga agak mahal tapi sangat berbaloi. Nak beli satu kasut MediFeet ni pun bercinta, yela tak semua orang mampu nak beli kasut yang mahal, tapi kalau beli sekali tu jela.. pakai sampai rosak, tapak tercabut ke baru beli lain.

Kasut MediFeet 

Kasut MediFeet 
 Yang aku pegang tu bukan kasut, tapi KAKI omg. Kak Sha ingat itu kasut warna pink..haha.

Kasut MediFeet
Kasut yang kak sha pegang tu boleh pakai kat dalam rumah, ala-ala gebus kalau pakai. Boleh pakai dalam rumah, kaki tak sejuk kalau pijak simen. Biasa ada kaki yang sensitif, kaki akan jadi kering dan merekah teruk. Selipar ini akan melindungi kaki dari sakit. Aku panggil selipar je. Harga dalam RM69.90, tapi tak tau la kalau ada promosi dapat lagi murah ke.

Kasut MediFeet
Kasut Robocop pun ada, tak tanya pulak ini kasut untuk apa, MediFeet kan kasut kesihatan mungkin ini untuk menyokong kaki kot.

Kasut MediFeet
Ini antara sample yang ada.

Kasut MediFeet
Ini kasut lelaki

Kasut MediFeet
Ini saya dapat kat insta
MediFeet - Fairlady Executive Anti-Slip
Ada 4 colours

Kasut jenis macam ni, pattern memang tak berapa comel. Nama pun kasut kesihatan, mana nak ada high-heel bagai kan. Tapi ada beberapa pattern yang cantik dan sesuai untuk ke pejabat.









-zie-
.................................
10 Komentar untuk "Kasut MediFeet di Wangsa Maju"

Teringin nak ada satu...jadilah

yg kat wangsa maju sy pun xsampai lg walaupun dekat sgt dgn rumah hahaha

kalau akak yg selalu sakit2 tumit pakai mesti bagos ni...beli kasut kalau mahal2 tapi pakai selesa pon berbaloi2 gak dik...akak rase kasut cam robocop tu kasut utk yg patah kaki tau...sekarang diorang dah tak simen2 dah sarung terus kasut yg camtu je sebagai sokongan...ni akak memandai je tau kalau salah jangan kecam....hahaha

hahah akak ni lawak la,sy pun tak tau kasut robocop tu utk apa.nti sy find-out ye hihii

wangsa maju kt ner kedai nye kn

sorry lambat reply,
berdepan dgn sekolah menengah..tak ingat nm sekolah..
tapi sebaris dengan gulatic silk house

Kasut robocop tu berapa rm?

Kasut robocop tu berapa rm?

Sebarang bentuk komen yang tidak berhemah adalah tanggungjawab anda. Komen yang baik inspirasi blog ini.

Terima kasih atas komen anda.

Back To Top