My body shampoo



Minggu lepas macam-macam hal berlaku.. kita pickup 1 citer senang nak cover.  ok sape kat sini biasa masuk DIY konon2 macam takde apa nak beli je.. sekali bila masuk dia la kang termengah2 bawak barang. haaa korang kan!! hari tu lunch hour yg panjang pegi diy kat Sunway Putra Mall (spm) ternampak body shampoo yg saiz besar 2000 ml... kalau korang perasan ada satu jenama ive's ada bau rose, lavender, susu kambing .. aku suka bau rose..  susu kambing tak suka sebab macam kambing pulak yg mandi bahahaaha..so bila aku nampak ada banyak stok terus amik 2 botol... 

aku tak fikir panjang ni..dalam kepala otak aku ni fikir takut habes jew. (tamak kan kah..kah)
korang kira 2000ml=2L x2 = 4kg bersamaan dengan 1 kampit beras yg 5 kg tu.. cuma kurangkan isipadu 1kg je.. 
haaaaah pagi2 ni dah culculate matematik. 
korang ghase aku boleh bertahan lama nak hangkut 1 kampit beras dalam shopping mall ni.. 
memang tak laaaaaaa.. paling tidak aku seret.. 
yes!! aku buat betol. memang aku seret semua barang2 yg aku beli kat DIY tadi..
lantak la orang nak nengok ke haper janji tangan aku tak sakit .. bahahaa

aku biasa buat keje banggang macam ni.. dulu masa pegi Jalan Tar pernah sandal putus.. langsung berkaki ayam.. berlari2 aku pegi kedai kasut beli selipar.. pastu kaki terpeletuk pakai high-heel pon biaseeeeee.. pastu jalan cool balik macam model..

ada dulu hujan tengah renyai2.. time tu pegi keje naik moto gan ucu.. payung takde.. aku pakai helmet dari stor sampai klinik o&g. lantakkan situ!!.. ada gak orang naik motor daring pandang aku.. gila he hape budak ni.. jalan kaki pakai helmet. janji kepala tak basah.. baju basah takpeeeeee!! bahahaaa

ok.. sambung.. lepas aku seret benda ni

keluar dari diy singgah Popular jap. pastu masuk Kaison.. keluar Kaison aku dah surrender...tak larat nak bawak benda alah ni. berat!! 
sepanjang jalan aku seret sampai lah jumpa balik Nana & Sari. time turun escalator.. nana dah cakap 'gee plastic ko tu dah koyak' aku cakap 'tahu.. tak larat nak angkat wehh.. giler berat' pastu diorang dok gelak2 kat aku cakap beli tak beringat la la pe laaaa ever.. ever.. then turun dari escalator. sesi 'membahan' tak habes lagi... jejak je lantai bllurrrgghhh plastic bag aku koyakkkkkkkkkk! HAHAHAHA segala isi dalam terburai. hebes. bersepai bergelimpangan... imagine ye!! body shampoo yg aku nak sangat tuuu elok je dia bergolek kat kaki orang.. bukan satu.. dua !! HAHAHAHAAAA..

padan muker aku pegi kutip.. diorang bantai gelak sampai keluar air mata.. dah la bobosnya kat depan kedai money changer tu hah.. ada orang tu gelakkan kitorang sambil dia naik escalator.. cilakeee!!

nak cover malu.. masuk kedai burger kings..pastu sambung bantai gelak lagi HAHAHAAAA. naseb time tu Nana & Sari ada..di buatnya aku jalan sorang2 tak ke malu aku kutip barang sorang2... siap pentiliner pun hado... kah.. kahh

selamat mendarat ke pangkuan aku bahahaa.. 
muka dah cover habes..
k.bye


-gee-
Tag : Lifestyle
10 Komentar untuk "My body shampoo"

kite suka yang warna putih. goat milk kot.. sedap baunya..

Goat milk sedaplah. Lenkali bwk beg ikea confirm x koyak. Hahaha

hahahaaa vongok! patut berat hati aku nak ikut ampa. if not..mana ana mau letak ana funya muka????? hahha

rumah mak biasa paki goat milk.. kenkadang tu bedal jugak kalu dah takde body shower bahahaa

bahahah.. idak la teman nak pegi SPM tu bawak bag Ikea ..

tu laaaaaaa. owang ajak pi banyak kali takmau pi...klau dak, adalah geng tolong kutip barang yg bertabur tadiiiiiiii bahahahaa tertonggek2 kutip barang sama2, lagend tak hahahaaa

Hahahaha.. Kalau dah berat sekampit beras tu memang ngundang bocor lah plastik tu. Seret lagi. Selamat ada geng. Kalau x malu sengsorang.

kena bawak bag sendiri lah nnt.

ehehehe selalu event2 cemni yang buat kita tringat2 n gelak sorang2 =)

Oh! yang tu ke pernah tengok tapi tak tahu pulak best wangi ek?
Fuh! sejenis gigih yang amat hahaha...

Sebarang bentuk komen yang tidak berhemah adalah tanggungjawab anda. Komen yang baik inspirasi blog ini.

Terima kasih atas komen anda.

Back To Top