Karaoke di The Mines Playzones



Lepas dari birthday party kat Residence Bukit Jalil terus gi The Mines. Ingat tak hari tu, apak dia ada umpan Azreeq nak bawak tengok ikan. Kalau tidak sampai ke petang la berendam mandi pool tu. Tengok ikan kat The Mines yang ada bot lalu. Lepas tu boleh naik bot pusing-pusing tasik. ikan yang kat tasik The Mines tu. Ikan sini ghupanya !! ceh

Dah la parking kat The Mines susah, mencik tol. Tak suka lah pergi Mines. Lama gak pusing-pusing dalam tu cari parking, nasibla dapat husband yang penyabar, Luv u bang!! Kalau aku dah lama blah cari port lain. Parking yang takde bumbung banyak lah. Eh! cannot, cuaca sekarang kan panas kiddos pun baru baik demam, ooo no no!!

Bertahun lama tak jejak kaki kat Mines. Last masa bujang ada tournament bowling.

The Mines Cruise
 Kapak punya besar ikan kat sini, besar ikan lagi dari peha aku.

The Mines Cruise      The Mines Cruise
  Si kenit ni, boleh pulak dia keluarkan kepala dia kat grill tu. Seriau darah aku. Kalau kepala boleh lepas, mau badan boleh lepas. Ikan kat tasik ni dah sama besar macam Fina. Tengok mata Fina, not fully recovery, tu pun nak bejalan lagi.

 The Mines Cruise 
Ini rate naik boat yang pusing-pusing tasik. Bosan la, dah la mahal pulak tu. Takde apa sangat pun, takat pusing tasik. Tapi kalau naik The Mines Cruise yang ada Water Lift lain pulak rate dia, ada timing pukul berapa boleh naik. Boleh refer SINI kalau ada plan nak naik Cruise

The Mines Cruise      The Mines Cruise
Sekali roti Gardenia laki aku beli. Aku bajet roti cikai je nak bagi ikan makan. Seronok  kiddos campak roti bagi ikan makan, yang ikan besar off coz menang la. Sekali ikan besar ni senggol sikit je dah terpelanting ikan-ikan halus ni.

untie anne      untie anne
Untie Anne ni ada berdekatan dengan boat cruise. Laki aku cari "mana mama ni" rupanya aku fikir perut aku je. Dah aku tanya nak makan tak, depa kata kenyang.

Amir ajak gi karok, cakap dah lama tak karok. Ikut kan aje. Alasan nak bawak Azreq karaoke. heeh. yeke!! 
Dalam hati, Azreq yang nak karok ke apaknya yang gian nak karaoke tu. Aku bukan kaki karok. Tapi dulu time bujang selalu jugak pergi karok. Dating pun sempat lagi karok, aku tengok jelah depa nyanyi, suara depa sedap-sedap tapi takat suara untuk karaoke lepas la. Kalau masuk AF ke Mentor ke comfrim kena baling kasut. Nak register pun tak layak dah, tua dah bang oii, masuk Kilauan Emas boleh kot !!

Karaoke di The Mines Playzones      Karaoke di The Mines Playzones
Dapat pegang mike, macam hantu di buatnya. Al-maklumlah sejak ada anak ni, tak pernah gi karok. Asyik lagu Jamal Abdillah di bedalnya, Jamal lagi, lagi Jamal. Bantai la labu, nasib suara u sedap. Azreq pulak tak pernah gi karok, jakun sekejap. Lagu Upin Ipin takde, bantai lagu Tegar.

Karaoke di The Mines Playzones
Si kecik ni sibuk nak pegang mike jugak. Suara tak keluar pun.

30 minit RM15.90-Weekend. Weekday RM10.60 _ Inc GST
In this area ada bowling, snoker dan karaoke. Kiz's paradise pun ada. Agak-agak dah puas melalak dalam tu, boleh main bowling pulak.

See u.Bye2..









-zie-
..............................
4 Komentar untuk "Karaoke di The Mines Playzones"

ikan2 situ besar sgt3 sbb xboleh tangkap ikan kat situ. kalau x ,dah lama dah pupus ikan2 tu,, hehe... tmpt karok tu xde sgt lagu baru. sabor je la

best kot naik bot kt the mines tu..ari tu kmi naik mlm2..

dah lama tak g Mines, last pergi masa BBW hari tu :)

Sebarang bentuk komen yang tidak berhemah adalah tanggungjawab anda. Komen yang baik inspirasi blog ini.

Terima kasih atas komen anda.

Back To Top