Mykori Dessert Cafe



Makin menjadi-jadi Mykori Dessert lalu lalang kat wall aku ni. biaseeeee dia!! Mentang2 next week dah start puasa semua nak pulun nak makan ehhhhh.. Hari tu after settle keje2 Biro Kebajikan Wanita yg tak di iktiraf menturap jalan kat Jalan Tar terus membawak ke Setapak Mykori Dessert Cafe. Elok pulak cuaca kejap panas kejap hujan ni mendapat sakit tekak tewos!! Padan la muker.

Mykori Dessert Cafe

Disebabkan aku suka buah honeydew. Dah masuk list siap2 nak order Honeydew Kakigori. Kalau korang tanya aku, aku cakap sedap je la.. kat bawah dia rasa susu

adek cakap Mont Fuji Kakigori sedap. yg bergunung macam gunung Fuji tu. pastu kat atas dia macam ada salji. adek cakap sedap tak manis sangat, kalau korek-korek bawah dia ada buah strawberry gan buah mango. 

makan benda2 macam ni time cuaca panas-panas sedap la. yg aku pegi ni Mykori Dessert Setapak. kat menu dia macam-macam kakigori ada, bentuk tembikai la. aku suka la makan dekat sini, sebab semua menu ada. ada setengah tempat buah Honeydew tu diorang letak dalam mangkuk. kat sini siap dengan buah2 dia kasi. dah habis boleh buat helmet. 

Mykori Dessert Cafe
Chocolate Banana Taiyaki , Ham & Cheese Taiyaki

Mykori Dessert Cafe
Kenko Kakigori. dalam ni ada yogurt ice, mango, dragon fruits, almond flakes, corn flakes, granola oats. 

Mykori Dessert Cafe
yg ini Chocolate Strawberry Toast. yg ni manis sikit. 

Mykori Dessert Cafe
Honeydew Kakigori

Mykori Dessert Cafe

before kejadian

Mykori Dessert Cafe

semasa kejadian

Mykori Dessert Cafe

after kejadian

izati (anak ucu) geram je dengan honeydew ni di keruk-keruk tak dapat. aku cakap tonggeng kan je zati kitorang coverrrrrrrrr line! sekali betul dia buat bahahahahaa... asyik nak membahan je kejenya. makan ramai2 macam ni takde malu sangat kalau buat perangai tak senonoh pun tak peeee.. .hahahaa. 

Mykori Dessert Cafe

Alhamdulillah habes licieeennn! takde satu pun yg tinggal kecuali kulit honeydew yg boleh di buat helmet. ucu cakap 'apo panganan iki sing dipangan, ora cukupppppp' membebel ucu dalam bahasa jawa dia tu.. hahaha

 lex arrr ucu. food macam ni bukan untuk kenyang.. untuk manis2 mulut jeww. pastu kang kita sambung makan kat kedai mamak pulak.

Mykori Dessert Cafe
before kejadian melantak. suci murni je semua muka masing2

Mykori Dessert Cafe
ni total yg aku makan. ada je yg dm nak tahu harga. bukan boleh kalau letak kat ig story tu nanti ada yg dm berapa harga? bahahaha tapi takpe at least korang boleh bajet kan.

tapi aku suggest Mount Fuji Kakigori. yg lain-lain pun ok. tapi kalau tanya aku, honeydew tetap aku nak order sebab aku suka honeydew hahahaha.

Baru2 ni before nak menyambut bulan Ramadan alMubarak ni. repeat lagi Mykori sebelum terbatal puasa kempunan menjilat skrin tepon.

Mykori Dessert Cafe

Mykori Dessert Cafe
ini sedap..

Mykori Dessert Cafe
ini pun sedap..

k.bye


Mykori Dessert Cafe
Plaza prima Setapak, A-1-1,
Jalan Genting Kelang, off Jalan Prima Setapak 5
53000 Kuala Lumpur
Tag : Food
5 Komentar untuk "Mykori Dessert Cafe"

Hadoi.. sedap sesangat.. masalahnya tak ada pula kat sini..

honeydew fav..mn gmbr mount fuji kakigori

Apa yang ucu cakap tu? Akak tak faham hihi...

Nasi baik up post ni before puasa, kalau tak habis batal puasa huhu

Selamat berpuasa zie!

buat pasal kau niiii.. baru kol 10.30am niiii.. demmit ahhh... *hentak2palakatmeja*

Sebarang bentuk komen yang tidak berhemah adalah tanggungjawab anda. Komen yang baik inspirasi blog ini.

Terima kasih atas komen anda.

Back To Top