Jumpa blogger artis Kak Filla di Hospital Kuala Lumpur



Jumpa blogger Kak Filla kat Hospital Kuala Lumpur (HKL), sape yg tak kenal sape Kak Filla boleh pergi usha blog dia The Kasih. Suka tengok K.Filla travel. Orangnya ermmm boleh di ketegorikan tinggi la berbanding aku yg rendang tak berbuah ni, friendly & tak sombong pun bila di sapa. 


Terjadinya boleh jumpa k.Filla, Nana Nurgaya pergi hospimart, sekali nampak k.Filla tengah q-up beli barang, sanggup si kecik tu patah balik office jerit kat pintu 'weehhh  sape nak jumpa k.filla, k.Filla ada kat hospimart belakang' Apa lagi, aku dengan k.sha silent reader ke 100juta kali berbondong2 ke belakang. Mula2 nak tegur dup dup dap jantung macam masuk labour room pulak, ehh dasyat nih sampai macam tu sekali. Bila dah start cakap ok sangat 

aku & k.sha: kak filla ehh, fame kan

k.Filla : aa,ah (macam terkejut tiba2 je orang sapa dia)

aku: kenapa datang HKL

k.Filla : melawat pakcik kena dialisis.... bla bla tak ingat sebab pe lg, tenung je muka kak filla macam Ella

aku: suka baca blog k.filla

k.Filla : dah malas nak update blog..sambil gelak2

sembang kejap, lepas tu kak Filla bergegas nak melawat pakcik dia kat wad. Orangnya simple, berseluar dan pakai tudung pucci.

pssttt.. Kalau korang terjumpa aku, sila2 la tegur, sis ok. (macam ramai sangat reader sampai berjuta2) sambil lambai2 tangan macam Kate Middleton 😎😎😎👅 hahaha

Inilah Kak Filla
👇👇👇👇👇
 
ini aku cilok kt IG kak Filla, jangan mara daaa

 
baby Fame Lip Cream akan launching tak lama lagi, Rusty nama fame ni. 

Ada satu lagi Baby Fame yg tak launching lagi, tapi nak bagi intai sikit. Sikit je..nanti dah launching akan di hebohkan di media sosial & IG.. tungguuuu

untuk pengetahuan korang, aku pun salah sorang agent Fame, kalau nak order ke nak pos mengepos boleh hello hello na...

FB : Fame Cosmetic Agent
👇👇👇👇👇👇👇👇👇

Fame cosmetic travel kit
Fame Cosmetic Travel Kit

ok tu je nak cerita, cerita fresh from oven..ermm sedap ye bau kek, sape bakery nih..




-zie-
Tag : Lifestyle
10 Komentar untuk "Jumpa blogger artis Kak Filla di Hospital Kuala Lumpur"

Nak g terjah blog kak filla kejap. Btw, fame ni jual lipstick macam dalam gambar ye? Lawa warna lipstick..

Wah...jumpa Filla....SA antara penggemar lipstick fame...cantik2 kalernya....

baru usha...ingt nak jugaklah dpatkan satu..

ohhh..ni ya orang.. cantik !

salam perkanalan sini ya, sy follow sini :)

Sabil lambai lambai tangan macam Kate Middleton, hahaha kelakar

irda baca juga blog dia..makin busy dia skrg..sebab tu xsempat update blog kot

tudia mcm jumpa artis terkenal kan..giler femes blogger filla ni..
nti jumpa akk bw kacang boleh sembang2 smbil mkn kacang hahaha

Saya tak kensl kak filla. Nanti saya jengok blog fia.

Kebetulan kan...bagus sebab rajin bertegur sapa...peramah zie ni...alhamdulilah

Sebarang bentuk komen yang tidak berhemah adalah tanggungjawab anda. Komen yang baik inspirasi blog ini.

Terima kasih atas komen anda.

Back To Top